منفی نگر ها اصولاً برهمه چیز تضاد دارند و باید علیه همه شعار هایی سردهند.
این افراد اکثرا بااین منفی نگری هابه آنچه که خواستهاند نرسیدهاند،چرا که هنری نداشتهاند البته ناگفته نماند که هر انسانی هنری دارد اینگونهافراد با منفی بافی تمام ذهن خود را اشغال کرده و جایی برای تامل و خلاقیت در ذهن باقی نگذاشتهاند تا هنری بیاموزند.
تنها جملهای که به نظرم میرسد آن است که زیبایی دنیا همین است یا باید با آن مدارا کرد یا خورا کُشت که گزینه دوم ناامیدی است که حرام است پس تنها گزینه ما مدارا کردن میباشد .
اشکال اینجاست که ما روش مداراکردن را بلد نیستیم پس باید به دنبال یادگیری آن باشیم.
شاد و پیروز باشید.
ما را در سایت محمدمحمدقلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93